În urma crizei financiare, băncile sunt obligate să recurgă la măsuri draconice în acordarea de credite. Astfel, solicitanţii de credite vor fi verificaţi „la sânge” de către bancari dacă vor obţinerea unui împrumut.
Banca Transilvania, una dintre cele mai importante instituţii financiar- bancare din România şi una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucureşti, a demarat o campanie îndrăzneaţă de re-branding conformă cu noua tendinţă a pieţii.
Banca Transilvania va deveni începând cu 15 aprilie Banca Dracula.
Oficiali ai instituţiei bancare au recunoscut că şi-au dorit o identitate vibrantă şi simplă de recunoscut. De aici şi până la preluarea brand-ului românesc puternic – DRACULA – nu a fost decât un pas. Un reprezentant al băncii şi-a permis chiar o glumă : „Ştiţi cum este vorba aceea , banul este ochiul dracului!”
Printre serviciile promoţionale ce vor fi lansate, enumeram:
Creditul Vlad Ţepeş, cel mai accesibil credit de nevoi personale, flexibil şi tras în ţeapă la vedere.
Cardurile Vampiris ce beneficiază de comisioane la sânge
Creditul ipotecar Dracula – cu o perioadă de rambursare eternă