Analiza cultural-publicitara

vodafone-maximPublicitatea la Vodafone a acumulat un punctaj maxim în top of mind-ul populației. MAXIM am spus!!!!

Reclamele pe care cei trei tineri, din cadrul campaniei Vodafone, le-au avut de-a lungul timpului, au facut ca personajele în cauză să fie atât de îndrăgite, încât poantele lor sunt pe buzele tuturor tinerilor români. Dacă stăm să analizam un pic, cam în aceeași perioadă au avut loc și serialele BT Transilvania cu zânul turbat și cel la Romtelecom cu Tarzan și Jane. Chiar dacă se poate spune, cel puțin indirect, Romtelecom reprezintă concurența prin pachetul pe care-l promovează, Vodafone a surclasat fără prea multe cuvinte, toate mesajele publicitare originale, vizându-și cum nu se poate mai bine targetul. În fond…cei care astăzi le parodiază reclamele, sunt tinerii portați de la Vodafone în Cosmote :)). În speranța revenirii cu succes a acestora în rețeaua care i-a crescut (măcar la o cartelă PrePay), Vodafone oferă avantaje MAXIME, reclame cu VEDETE autohtone, conectare la FACEBOOK și oferte care te lasă fără grai. Nu…MERIȚI!

Analistul PMS (Publicitate, Marketing și Sloganuri), *Star

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *