Şaorma de ştiri. Cu de toate ! 24.08.2009


16072009244Şaorma de prânz !  Să începem, zic, cu o porţie sănătoasă de  Şaorma de ştiri. Cu de toate !

Zeci de femei au protestat duminică, în mai multe oraşe din SUA, cerând dreptul de a nu mai fi nevoite să poarte sutien sau bluze. Ele consideră că atâta timp cât bărbaţii pot sta fără nici o problemă la bustul gol, ele nu ar trebui să fie obligate să poarte haine.  http://www.libertatea.ro/stire/au-cerut-dreptul-sa-mearga-in-sanii-goi-pe-strada-253312.html

Fetelor dar, la cum e moda, aproape că umblaţi toate cu ţâţele pe afară (ar zice mamaie…)!  Dar cine te obligă să porţi sutien? Cu toate că, nu ştiu de ce, dar o femeie care nu poartă sutien îmi echivalează cumva cu un bărbat care umblă cu „ouăle” pe afară. Oricum, mult noroc! Românii ar fi bucuroşi dacă s-ar face şi la ei asemenea proteste!

Reprezentanţii Arhiepiscopiei Romano-Catolice Bucureşti îi sfătuiesc pe tineri să nu participe la concertul Madonnei de la Bucureşti, pentru că artista n-ar reprezenta un model demn de urmat, ne zice Realitatea.net. (http://www.realitatea.net/biserica-catolica-le-spune-tinerilor-sa-nu-mearga-la-concertul-madonnei-de-la-bucuresti_595192.html)

Mai bine ca tineretul să stea acasă şi să citească presa, care relatează toate ororile sexuale comise de preoţii români.

Un grup de cercetatori de la Universitatea McGill din Montreal au facut un studiu prin care au realizat ca persoanele care consuma zilnic bere sunt expuse riscului de a dezvolta diverse forme de cancer. Expertii canadieni au monitorizat 3 600 de barbati cu varsta cuprinsa intre 35 si 70 de ani, scrie cancan. (http://www.cancan.ro/2009-08-24/Berea-consumata-zilnic-poate-dezvolta-cancer.html)

Da, dar face bine la rinichi, nu? Deci d’asta va fi bătut fotomodelul Ăla malayezian! Pentru că statul a vrut ca ea să nu facă cancer!! (vezi ştirea la care se face referire pe adevarul.ro la  http://www.adevarul.ro/articole/video-2.html)

Capital ne mai dezvăluie din abramburicile Primăriei Capitalei şi anume că Edilii Bucureşteni vor să cheltuiască aproximativ 18 milioane lei pentru a primi consultanţă privind reabilitarea a unor linii de tramvai pe două străzi şi o intersecţie. Păi, acum ‘este ‘bani şi pentru nimicuri, că doar am dat trei sferturi din bugetari afară, nu? Unde mai pui că vom avea şi ceasuri cu foiţă din aur? Eeeee? Artă! http://www.capital.ro/articol/primaria-capitalei-da-18-milioane-lei-pe-consultanta-124090.html

Şi ca revista presei să fie completă şi cumva, legată de ştirea de mai sus, vă mai anunţăm, prin bunăvoinţa România Liberă (http://www.romanialibera.ro/a163168/politist-misiune-de-criza-nume-de-cod-whisky.html) că intr-o perioada de criza severa, Ministerul Administratiei si Internelor (MAI) a cumparat, prin sistemul de achizitii publice, zeci de mii de sticle cu whisky, coniac, gin, tuica, vinuri si bere. Valoarea: 140.000 de euro numai in primele patru luni dupa aprobarea bugetului institutiei pe 2009.

Nu prea văd unde-i supărarea, că doar românul de la mic la mare bea, aşa că alcoolul cumpărat de MAI poate fi văzut ca o bună investiţie!

Noroc! Hâc!

PS:  Dacă am ratat cumva vreo ştire , nu vă sfiiţi să o daţi în comment !

Să aveţi poftă, *Star

Leave a Comment

Trackbacks