Bine v-am găsit la episodul 2 din ce dorim noi să devină un serial. O lecţie despre mărci dar şi o altă faţă a mărcilor. În caz că aţi pierdut primul episod îl găsiţi aici
Cumperi produsul sau marca? E o întrebare ce îi frământă foarte mult pe specialiştii în Marketing şi bineînţeles oare ce este în mintea consumatorului ?
Să mergem pe exemplu : Mobila Cobiliţa
Vă inspiră ceva? Poate deveni un Brand? Inspiră emoţie? Voi aţi cumpăra mobilă de la ei ? Contează calitatea produsului, finisajele iar numele/brandul/marca nu are importanţă ? Personal mi se pare o alegere proastă a numelui de mai sus.
Definitia DEX : CÓBILIŢĂ, cobiliţe, s.f. Bucată de lemn curbată, cu toarte, cârlige sau crestături la cele două capete, care se poartă pe umeri şi serveşte la transportarea găleţilor, a cofelor, a coşurilor etc.
Cobilita poate fi asociata cu povara, o unealta ieftina, arhaica, de fapt catre un regionalism, termenul fiind uzitat in mediile rurale..
V-au re-brănduit Igor si *Star respectiv text si imagine.
I’m baaaaack! Mai bine ii ziceau aleia „Şipca. Mobilează-ţi serios casa”.
Multumirile ii apartin lui *Star 🙂 Eu care credeam ca imi multumesti pentru brandul de mobila ..
Chiar ma gandeam si ma framanta cum se spune pitzipoanca in germana… Dar voi mi-ati luminat ziua! Multumesc frumos! 🙂